عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» بانک اطلاعات زنان استان

بانک اطلاعات زنان استان

کسب دانش و آگاهی در گام نخست مستلزم دریافت داده ها و اطلاعات است. خوشبختانه با پیشرفت های ایجاد شده در تکنولوژی، دسترسی افراد به داده ها و اطلاعات گویا افزایش یافته است. در این بین ایجاد بانک های اطلاعاتی به عنوان مجموعه ای از اطلاعات تنظیم شده، مسیر دستیابی سریع به اطلاعات مورد نیاز را تسهیل می کند.

 

بانک اطلاعات زنان نیز به عنوان یک ضرورت برای شناسایی و بهره مندی از توانمندی ها و ظرفیت های زنان نخبه، صاحب نظر و اثر، اساتید و مدرسین حوزه علم و دین، کارآفرینان و فعالین مشاغل خانگی و زنان فعال در امور خیریه، مطرح می شود. فلذا پس از ایجاد بانک جامع اطلاعات زنان استان در سامانه سیمابر استان گلستان، ایجاد بانک اطلاعات زنان نیز در دستور کار دفتر امور بانوان و خانواده بود و با همکاری دفتر فناوری اطلاعات استانداری و دستگاه های مرتبط مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

روش ثبت اطلاعات در سامانه الکترونیک اطلاعات زنان استان :

 

  • پس از کلیک بر روی دکمه "ثبت فرم اطلاعات افراد" در پایین این صفحه و باز شدن فرم، ابتدا تمامی اطلاعات مربوط به بخش های زمینه فعالیت، مشخصات فردی، آشنایی با زبانهای خارجی و آدرس تکمیل شود.

 

  • سپس روی دکمه ثبت و ادامه  کلیک شود.
  • سپس به ازای هر زمینه فعالیتی که در بخش اول تیک زده شد، از قسمت اهم مدارک مرتبط، روی علامت  کلیک کرده و در فرم نمایش داده شده، مدارک مربوط به آن زمینه فعالیت بارگذاری می گردد.

 

  • در این فرم بخش های دستگاه مربوطه و واحد بانوان در مراحل بعدی و توسط افراد مربوطه تکمیل خواهد شد.

 

  • بعد از ثبت هر فرم دکمه ثبت و ادامه، سپس بستن پنجره را بزنید و در صورت وجود زمینه فعالیت دیگر، دوباره روی علامت کلیک نمایید.

 

  • پس از تکمیل تمامی بخش­ها، باید روی دکمه شروع فرآیند کلیک شود تا فرم به کارشناس مربوطه ارجاع گردد. 

 

شایان ذکر است جهت پیگیری فرم ثبت شده از دکمه "پیگیری فرم اطلاعات افراد" در پایین این صفحه اقدام نمایید.